معلم خصوصی زبان انگلیسی

آموزش بخش های مختلف زبان انگلیسی، به ویژه مکالمه این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی تاثیر قابل توجهی در میزان یادگیری افراد دارد. هزینه ایی که معلم خصوصی از زبان آموزان دریافت می کند در مقایسه با کلاس های عمومی بیشتر است ولی با توجه به این که بازخورد خوبی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند، معلم خصوصی، زبان انگلیسی را به آنها آموزش دهد.

معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

با توجه به این که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین بخش از یادگیری این زبان محسوب می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از طریق یک معلم خصوصی، مکالمه این زبان را یاد بگیرند. در حقیقت می توان گفت هدف اصلی بیشتر افراد از یادگیری زبان انگلیسی، تسلط یافتن به مکالمه این زبان است. زبان آموزان می توانند با مراجعه به یک معلم خصوصی با تجربه و ماهر، زبان انگلیسی را به طور کامل یاد گرفته و بر مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. معلم های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی که تجربه زیادی در تدریس مکالمه زبان انگلیسی دارند، می توانند از طریق به کار بردن بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا مکالمه زبان انگلیسی  به زبان آموزان یاد دهند. با توجه به این موضوع که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای افراد زیادی، مهمترین قسمت از یادگیری زبان انگلیسی است، زبان آموزان می توانند با داشتن معلم خصوصی، مکالمه این زبان به طور حرفه ایی یاد بگیرند. این روزها معلم های خصوصی از روش های مختلفی  برای تدریس مکالمه  به زبان آموزان استفاده می کنند. یکی  از موثرترین و پر بازده ترین روش هایی که معلم های خصوصی برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند، اخبار و فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که مهارت های شنیداری و گفتاری از مهمترین مهارت های زبان انگلیسی هستند، زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به خوبی آموزش ببینند. در کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، بیشترین تاکیدی که معلم دارد، یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات است. معلم های خصوصی برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی، از تکنیک خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی  استفاده می کنند. در این روش معلم خصوصی از زبان آموزان می خواهد داستان را خوانده و سپس آن را به طور خلاصه برای سایر زبان آموزان تکرار کنند. معلم خصوصی با استفاده از این روش، تاثیر فوق العاده ایی بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خواهد گذاشت. زبان آموزان با استفاده از این روش می توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را تا حد زیادی گسترش دهند. معلم خصوصی با به کار بردن این روش ها موجب می شود زبان آموزان این لغات و اصطلاحات جدید به خوبی به ذهن خود بسپارند و به سادگی فراموش نکنند. با استفاده از این این روش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، زبان آموزان خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی تسلط پیدا می کنند. در حقیقت می توان گفت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی تاثیر قابل توجهی در زندگی کاری افراد به ویژه افرادی که در شرکت های انگلیسی زبان کار می کنند، دارد. طبق تحقیقات انجام شده، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از جذاب ترین بخش های یادگیری این زبان برای زبان آموزان محسوب می شود. 

معلم خصوصی فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از پربازده ترین و بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را در زمان کوتاهی یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده، بهترین روش برای افرادی است که برای یادگیری زبان انگلیسی به اندازه  کافی زمان ندارند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، نتیجه خوبی برای زبان آموزان دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای آنها تکرار می شود، این مطالب خیلی خوب در ذهن زبان آموزان باقی مانده و به راحتی فراموش نمی شود. با توجه به تحقیقاتی که در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت فشرده انجام شده است، تکرار موضوعات درسی، تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری دارد و همچنین باعث می شود زبان آموزان لغات و واژه های جدید را بهتر به ذهن خود بسپارند. مهمترین ملاک برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت فشرده یاد بگیرند، سرعت یادگیری می باشد. در نتیجه یادگیری به کمک یک معلم خصوصی موجب سرعت بخشیدن به روند آموزش می شود. معلم خصوصی با توجه به زمان و موقعیتی که دارد، این امکان را دارد تا در کم ترین زمان و بهترین شکل زبان انگلیسی را به زبان آموزان تدریس کند. دوره فشرده زبان انگلیسی مناسب ترین دوره آموزشی برای افرادی است که قصد دارند برای ادامه تحصیل یا کار به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند. معلم خصوصی در این دوره های فشرده، طبق یک برنامه ریزی دقیق و کامل، زبان انگلیسی را به افراد تدریس می کند. یادگیری فشرده زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی، مزیت های زیادی برای زبان آموزان دارد و آنها می توانند  با شرکت در کلاس های فشرده زبان انگلیسی، دایره لغات و واژگان خود را گسترش داده  و همچنین نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. زبان آموزان با داشتن معلم خصوصی و شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند  خیلی سریع به مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله تافل و آیلتس را دارند، با داشتن معلم خصوصی برای دوره های فشرده زبان انگلیسی، می توانند نمرات خوبی در این ها آزمون ها به دست آورند. به طور کلی می توان گفت شرکت دوره های خصوصی فشرده، تاثیر قابل توجهی در نتیجه آزمون آیلس و تافل دارد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی باید سطح اطلاعات بالایی داشته باشد و دائماً این اطلاعات را افزایش دهد. بهتر است معلم های خصوصی برای تدریس، از روش هایی استفاده کنند که تاثیر بیشتری در یادگیری افراد دارد. در حقیقت روش های آموزشی باید با توجه به سبک یادگیری زبان آموزان استفاده شود. با توجه به این که در کلاس های خصوصی، معلم خصوصی به هر زبان آموز به شیوه خودش آموزش می دهد، تدریس خصوصی بهترین روش برای آموزش شناخته شده است. 

پرطرفدارترین تلویزیون های 65 اینچ سال 2020

همیشه خرید تلویزیون های 65 اینچ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند چون کسانی که اقدام به خرید این سایز از تلویزیون کرده اند بیشتر به کیفیت و دوام تلویزیون توجه دارند و در سال 2020 طبق کارشناسی های انجام شده توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا سه محصول جزء پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار بودند و فروش فوق العاده ایی داشته اند، همچنین معرفی مختصری در مورد این سه محصول خواهیم داشت ، پس مطلب را بخوانید و لذت ببرید.

1) تلویزیون سونی: 65X8000H

تلویزیون سونی 65X8000H یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات سال 2020 می‌باشد که با امکانات پیشرفته مخاطبان زیادی به خود جلب می‌کند. این LED سونی از سیستم عامل هوشمند Android بهره می‌برد و با داشتن قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. شما می‌توانید اوقات بی‌کاری خود را در خانه با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها بر روی نمایشگر بزرگ به اجرا در آورید و همچنین از برنامه‌های آنلاین YouTube و Netflix لذت ببرید. پنل نمایشگر این اندروید تی وی IPS می‌باشد و همچنین نوع نور پس زمینه آن نیز Direct LED است. با اتصال به اینترنت می‌توانید دستورات خود را از طریق دستیار صوتی Google Assistant و Alexa به گوگل ارسال کنید. همچنین می‌توانید با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Chromecast و نیز سازگار با برنامه Apple AirPlay به تلویزیون متصل شوید و اوقات خوشی را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. توان صدای 20 وات با بلندگوهای Bass Reflex صدایی عالی را توزیع می‌کند بنابراین شما با داشتن کیفیتی بالا از توان صدای عالی نیز بهره می‌برید. داشتن امکاناتی دیگر که ممکن است شما را برای خرید بر انگیزد کیفیت تصویر بی نظیر 4k با داشتن بیشترین پیکسل‌ها میان led‌ های دیگر و همچنین استارندارد HDR تصاویری زنده و واقعی را در معرض دید قرار می‌دهد. سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، فرمت تصویری Dolby Vision و فناوری صدای Dolby Atmos نیز از دیگر قابلیت‌های تاثیر گذار می‌باشند. موتور پردازشگر تصویر X1 نیز با از بین بردن نویز تصاویر باعث می‌شود از دیدن عکس‌ها و ویدیوها لذت ببرید. تلویزیون بالارده سونی X8000H با داشتن تمامی قابلیت‌های بالا مطمئنا باید از سیستم عاملی هوشمند بهره‌ ببرد، سیستم عامل تعبیه شده برای این ال ای دی هوشمند سیستم عامل اندروید می‌باشد. داشتن قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast و همچنین برنامه Apple AirPlay و گوگل هوم نیز از دیگر جذابیت‌های این تلویزیون 65 اینچ هستند. علاوه بر همه اینها داشتن مرورگر‌ وب و قابلیت اتصال به وای فای به شما امکان گشت و گذار بین صفحات وب را می‌دهد و همچین با فروشگاه گوگل پلی نیز دانلود برنامه‌های مورد نظرتان را فراهم می‌آورددستیار صوتی Google Assistant و Alexa نیز به شما کمک می‌کنند تا بدون هیچ تایپی از طریق صدا دستورات خود را اعمال نمایید

2) تلویزیون ال جی 65NANO80:

تلویزیون ال جی 65NANO80 محصولی متفاوت برای سال 2020 است که راه خود را از سایر مدل‌های موجود در بازار جدا کرده است. خصوصیاتی همچون فناوری نانوسل در این ال ای دی برخلاف مدل‌های دیگر امتیازی خوبی برای LED نانو 80 به حساب می‌آید. کمپانی ال جی صفحه‌نمایش این تلویزیون را به صورت تخت و با کیفیت تصویر  4kدر نظر گرفته که با همراه شدن ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این ال ای دی پی می‌برید. پنل IPS، استاندارد تصویر Active HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز از عالی‌ترین خصوصیات این تلویزیون 65 اینچ هستد. استاندارد تصویر Active HDR هم کمک می‌کند رنگ‌ها با حداکثر کیفیت نشان داده شوند و هم اینکه رنگ‌های سیاه و سفید را به صورت دقیق و برجسته نمایش می‌دهد. به وسیله سرعت رفرش تصویر این صفحه‌نمایش نیز برای همیشه از شر تاری‌های موجود در صحنه‌های پر سرعت نجات پیدا می‌کنید. طرف دیگر مشخصات این تلویزیون بالارده را بستر نرم‌افزاری آن به خود اختصاص داده که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم عامل webOS و مرور گر وب اشاره کرد. به علاوه جستجوی صوتی و قابلیت اتصال به موبایل نیز همگی جزو مشخصات هوشمند این ال ای دی هستند. بلندگوها نیز بخش دیگری از مشخصات LED نانوسل ال جی می‌باشند که با مجهز شدن آنها به توان صدای 20 وات دقت و کیفیت بالای صدای هر برنامه به صورت کاملاً طبیعی به گوش می‌رسد. هوش مصنوعی ThinQ نیز به نوبه خود راهی عالیست تا با مچ کردن دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون سایر تنظیمات مربوط به هر کدام را از طریق ریموت کنترل در دست داشته باشید. قابلیت ضبط، گیرنده‌های دیجیتال و DVB-S، پردازنده چهار هسته‌ای و بلوتوث نیز مشخصاتی هستند که تلویزیون ال جی به آنها مجهز می‌باشد. خوش طرح بودن تلویزیون ال جی نیز می‌تواند یکی از دلایلی باشد تا در سال 2020 خوش بدرخشد،

تلویزیون ال جی 65NANO80 سیستم عامل webOS بهره گرفته است. این سیستم عامل دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می‌باشد که به وسیله منوی آن کار شما بسیار راحت می‌شود. به عنوان مثال وجود منوی این سیستم عامل هم به آسانی برنامه‌های مختلف را در اختیار قرار می‌دهد و هم اینکه با ورود به صفحات اینترنت می‌توانید به گشت و گذار بپردازید. در این میان اشتراک گذاری راهی عالیست تا بتوان از محتوای روی گوشی بر روی تلویزیون بهره‌مند شد. دستیار صوتی google assistant این امکان را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و با صدای خود هر دستوری را به تلویزیون منتقل می‌کند. از این طریق در وقت خود صرفه جویی کنید و در زمان کمی به جواب دستورات خود برسید.

3) تلویزیون سامسونگ 65TU8000 :

تلویزیون سامسونگ 65TU8000 محصول هوشمند و کاملاً پیشرفته سال 2020 است که جزو سری 8 محسوب می‌شود. این تلویزیون در سایزهای مختلفی تولید شده که ما در این مطلب به نقد و بررسی سایز 65 اینچ آن پرداخته‌ایم. صفحه‌نمایش تخت همراه با قاب باریک آن تصاویر را با کیفیت 4K به معرض نمایش قرار می‌دهد. این نمایشگر با سایز بزرگ 65 اینچی‌ با قرار گیری در فضاهای بزرگ حالت سینما را در اختیار می‌گذارد. پنل VA، فرمت تصویری HDR و از همه مهمتر پردازنده Crystal Processor 4K همگی در صفحه‌نمایش این ال ای دی به تولید و ارائه رنگ‌های زنده و مناظر طبیعی می‌پردازند. همچنین این تلویزیون با سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از تار شدن صحنه‌های پرسرعت جلوگیری می‌کند. حال به سراغ بخش هوشمند این LED بالارده می‌پردازیم. همراه با مرورگر وب هم امکان گشت و گذار در صفحات وب برایتان میسر می‌شود و هم اینکه با قابلیت اتصال به موبایل می‌توانید محتوای رو گوشی را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. بخش صدا نیز با توان 20 وات به عنوان مکمل خوبی برای این ال ای دی اسمارت به حساب می‌آید لذا با خیال راحت از کیفیت صدای جذاب علاقه‌مندی‌هایتان نهایت لذت را می‌برید. جستجوی صوتی و برنامه هوشمند AirPlay 2 نیز از مشخصات عالی و کاربردی این ال ای دی هستند. حال در اینجا توجه شما را به ادامه این نقد و بررسی جلب می‌کنیم تا با آشکار شدن مزیت‌های آن شک خود را از انتخاب چنین تلویزیونی به یقین تبدیل کنید. یکی از دلایل خوش فروش بودن این مدل به بستر نرم‌افزاری آن مربوط می‌شود لذا این کمپانی در سال 2020 نیز همین بخش را با همین امکانات در تلویزیونی همچون TU8000 تکرار کرد. دنیای مجازی هم صفحات وب را در اختیار قرار می‌دهد و هم اینکه می‌توانید به اشتراک‌گذاری بپردازید. Wi-Fi Direct، Mirroring, DLNA سه راه اشتراک‌گذاری هستند که به وسیله هر کدام یک می‌توانید موبایل و LED را با یکدیگر متصل نمایید. سیستم عامل تایزن نیز مختص به تلویزیون‌های سامسونگ همراه با راهنمای جهانی آن لذت دیدن برنامه‌ها برایتان چد برابر می‌شود. این راهنما راحت و بی‌دردسر هر جستجویی را برایتان لذت‌بخش می‌کند. برنامه هوشمند AirPlay نیز مشکل ارتباط دستگاه‌های اپل با تلویزیون را به صورت کامل رفع کرده به صورتیکه همراه با آن می توانید محتوای روی گوشی‌های آیفون یا هر دستگاه اپل را بر روی تلویزیون قرار دهید.

 

فروش پمپ کفکش و لجن کش

پمپ کف کش و لجن کش از پرکاربردترین انواع پمپ هستند. ما در این مقاله به معرفی این 2 نوع پمپ می پردازیم.

پمپ کف کش

پمپ کف کش یکی از پرکاربرد ترین انواع پمپ است و کارکردی شبیه به پمپ های توربین عمودی دارد. پمپ کف کش توسط یک موتور الکترونیکی شروع به حرکت و فعالیت می کند. پمپ کف کش یکی از پر مصرف ترین انواع پمپ بوده و در صنایع مختلفی مانند صنعت آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های کف کش از دسته پمپ های سانتریفیوز مستغرق هستند و برای انتقال آب از آنها استفاده می شود. از پمپ های کف کش بیشتر برای تخلیه آب حوضچه های عمیق استفاده می شود. نحوه عملکرد پمپ کف کش به این گونه است که پمپ کف کش در کف حوضچه قرار می گیرد و سپس پساب را به طرف بالا پمپاژ می کند. در حقیقت می توان گفت برای به چرخش درآوردن موتور این پمپ از جریان الکتریسیته استفاده می شود. وقتی موتور شروع به چرخش می کند، به طور هم زمان شفت داخل پمپ نیز شروع به چرخش کرده و نیروی گریز از مرکز به وجود می آورد. با توجه به این که پمپ های کف کش باید در داخل آب و مایعات قرار بگیرند، جنس آنها ضد آب است. پمپ کف کش دارای یک پمپ گریز از مرکز و همچنین یک شفت عمودی بوده و فشار سیال خروجی آن وابسته به چرخش پروانه های آن می باشد. پمپ کف کش در واقع نوعی پمپ برقی تک فاز یا سه فاز است و به صورت عمودی داخل آب قرار می گیرد. پمپ کف کش در بیشتر موارد در ته استخرها و چاه های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ کف کش در مواردی همچون پمپاژ آب در مصارف خانگی، آبیاری های کوچک، تخلیه آب چاه، مخازن استخرها و در صنایعی مانند پمپاژ کردن دوغاب نیز استفاده می شود. پمپ های کف کش با توجه به استفاده ایی که از آنها می شود، با موادی مانند چدن، استیل و مواد پلیمری درست می شوند. پروانه این پمپ از جنس آلمینیوم و شفت آن از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. پمپ کف کش دارای یک موتور الکتریکی است که این موتور با حرکت دادن پمپ، انرژی لازم برای پمپاژ کردن لجن و آب های آلوده را فراهم می کند. به طور کلی، پمپ های کف کش ظرفیت و کارایی بالایی دارند. مهمترین مزیت این نوع پمپ، در مقایسه با سایر پمپ ها این است که پمپ کف کش به تعمیر و مراقبت کمتری نیاز دارد. به طور کلی از پمپ های کف کش برای انتقال آب از چاه برای کشاورزی و مصارف صنعتی استفاده می شود. پمپ کف کش همچنین برای تامین آب گلخانه ها و مزارع کوچک، سیستم تخلیه آب ساختمان ها و ایجاد فواره آب مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ هایی که برای مصارف خانگی استفاده می شوند تفاوت زیادی با پمپ های صنعتی دارند و در حقیقت پمپ هایی که برای مصارف صنعتی به کار برده می شوند باید از توان بیشتری برخوردار باشند. در پروژه های بزرگتر بجای پمپ کفکش از بوستر پمپ آبیاری استفاده می شود.

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش پمپی است که برای انتقال دادن لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی از آن استفاده می شود. با توجه به این که انتقال لجن در بسیاری از صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است، استفاده از پمپ های لجن کش اهمیت زیادی دارد. پمپ های لجن کش در انتقال دادن مایعات با وزن مولکولی و گرانروی بالا توانایی زیادی دارند و این توانایی به خاطر طراحی خاص آن ها می باشد. پمپ های لجن کش، جزء پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و در دو مدل پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز ساخته می شوند.  بدنه پمپ های لجن کش با توجه به کارکردی که دارند از جنس های مختفی از جمله استیل، چدن و برنز ساخته می شود. پمپ های لجن کش در بیشتر مواقع برای تخلیه کردن آب چاه ها مورد استفاده قرار می گیرند زیرا این پمپ قادر است آب باقی مانده در چاه را به طور کامل از لجن خالی کند. پمپ های لجن کش توانایی زیادی داشته و می توانند فاضلاب های خانگی و صنعتی و سایر سیالاتی که ذرات معلق دارند را نیز به درستی پمپاژ کنند. علاوه بر این از پمپ لجن کش برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که دارای ذرات الیافی هستند، استفاده می شود. به طور کلی پمپ های لجن کش یکی از بهترین پمپ ها برای تخلیه لجن در حوزه صنعتی بوده و بدون استفاده از این پمپ ها، انتقال لجن ممکن نیست. ساختار داخلی پمپ های لجن کش و کف کش تا حدی به یکدیگر شبیه است و هر دو پمپ برای انتقال سیالات از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند. تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش استفاده شده کیفیت بسیار زیادی دارد و اگر به مدت طولانی از این پمپ استفاده نشود، دچار مشکل نمی شود زیرا این پمپ ها در برابر مواد شیمایی و شرایط خوردنده از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. پمپ های لجن کش عملکرد بسیار بالایی در پمپاژ کردن لجن و سایر سیالات دارند به همین دلیل به صورت گسترده از این نوع پمپ استفاده می شود. مهم ترین کاربردی که پمپ های لجن کش دارند، انتقال لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها است. با توجه به این که لجن تصفیه خانه ها چسبندگی زیادی داشته و وزن مولکولی زیادی دارد، پمپ های لجن کش بهترین گزینه برای این کار است. پمپ لجن کش انواع مختلفی دارد و یکی از مهمترین انواع آن پمپ لجن کش خرد کن دار است.

قطعاتی که در پمپ لجن کش به کار رفته، به صورت پیوسته کنار هم هستند تا بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند. پمپ لجن کش از اتصال پیدا کردن موتور الکتریکی به جریان الکتریسیه کار می کند. در حقیقت زمانی که جریان به موتور وارد می شود، شفت شروع به چرخش کرده و چرخش آن موجب حرکت پروانه پمپ می شود. با به حرکت درآمدن پروانه و شفت، در پمپ نیروی مکندگی و خلاء ایجاد شده و این خلاء با لجن یا سایر سیالات پر می شود. پمپ های لجن کش باید همواره با جریان الکتریسیته قوی کار کنند و علاوه بر این آبی که در این محیط وجود دارد، نباید پایین تر از سطح مشخص شده قرار گرفته باشد در غیر این صورت پمپ دچار مشکل می شود. عملکرد پمپ های لجن کش تا حد زیادی مربوط به موتور آن می باشد بنابراین در این نوع پمپ باید از بهترین موتور استفاده شود. موتوری که ضعیف است، زمان بیشتری برای تخلیه لجن برده و انرژی بیشتری مصرف می کند.