نحوه تشخیص شارژر اصلی نسبت به شارژر تقلبی

امروزه اکثر مردم  با این قضیه بارها مواجه شدن که آیا لوازم جانبی مثل شارژ،هندزفری ویا غیره که قصد خریدنش را دارند با این اطمینان به اینکه آیا این خرید اورجینال می باشد یا خیر؟

آیا شما با این قضیه مواجه شده اید ؟

برخی ها براین باور هستند که،شارژر تقلبی هیچ گونه تاثیری در عمر باطری ندارد، این یک باور غلط می باشد که در بین برخی از مخاطبین را دچار اشتباه کرده است انتخاب یک شارزر نامناسب می تواند اثرات مخرب بر روی تلفن همراه شما داشته باشد که در طی چندسال اخیر حتی دیده شده است که باطری تلفن همراه دچار انفجار وآتش سوزی شده است.  

نگران نباشید با چند روش ساده ما به شما روش تشخیص دادن شارژر اصلی نسبت به تقلبی بودن را در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

شما همراهان عزیز میتوانید برای  خرید شارژر گوشی  به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.macrotel.ir/78-chargers-cables

چند تفاوت بین شارژرهای اصلی و تقلبی :

1-کیفیت در ساخت

اولین تفاوت بین اصلی بودن ویا تقلبی بودن شارژر تمرکز برروی کیفیت ساخت وتولید شارژر می باشد که مسلما شما در تمامی خرید های خود به آن توجه خواهید کرد، پس حتما توجه داشته باشید که ساختار یک شارژر خوب چه از لحاظ رنگ،جنس و مقام بودن آن نسبت به شارژر تقلبی کاملا مشخص می باشد

2-وزن

توجه داشته باشید که پیرو نکته اول که گفتیم کیفیت ساخت بسیار مهم می باشد از این منظر که،شارژر اصلی از نظر وزن، نیز با شارژر تقلبی بسیار متفاوت می باشد لذا شما می توانید به سادگی با یک امتحان ساده از اصلی بودن شارژر خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

3-گرم شدن بیش از حد

از دیگر تفاوت باید به این نکته توجه کرد که، شارژرهای اصلی در زمان شارژ کردن تلفن همراه به دلیل اینکه ممکن است چند ساعت زمان صرف شارژ کردن بگذارد دمای شارزر زیاد بالا نمی رود.به این معنی می باشد که شارزر داغ نمی کند و طراحی مدار داخلی آن کاملا حساب شده طراحی شده است،اما بر خلاف این موضوع  درشارژهای تقلبی دیده می شود که  زمان اتصال به تلفن همراه در مدت زمان کوتاهی شروع به داغ کردن مداراهای طراحی شده می شود پس از این روش می توان به راحتی تقلبی بودن را تشخیص داد.

4-قیمت تمام شده

یکی از مهمترین تفاوت ها در قیمت تمام شده شارژر می باشد.شما طبیعتا برای خریداری کردن اجناس اصلی باید بهای بیشتری بپردازید، تا بتوانید مدت بیشتری از آن استفاده نمایید.لذا اگر شما می خواهید یک شارزر اصلی خریداری کنید باید قیمت تمام شده آن را با شارژرهای مشابه مقایسه کنید.

5-زمان شارژ کردن

تفاوت بعدی که به آن خواهیم پرداخت زمان شارژ کردن شارژر می باشد،که در شارژرهای اصلی مدت زمان سیکل شارژ شدن بسیار سریع می باشد که یک تفاوت واقعا محسوس به حساب می آید.اگر سیکل شارژ شدن شما مدت زیادی طول بکشد باید به اصل بودن آن شک کنید زیرا شارژر اصلی در حد فاصل بین 1 ساعت سیکل شارژ را تکمبل خواهد کرد.

6-مشخصات چاپ شده روی بدنه   

یک شارژر اصلی باید دارای بارکد باشد شما می توانید از طریق این بارکد اصالت شارژر را بررسی نمایید.نکته ای دیگر این می باشد که، مشخصات چاپ شده بر روی شارژر اصلی با شارژر خریداری شده از نظر مقدار ولتاژ ورودی ، خروجی و سایر آیتم ها یکی باشد.

 

7-مقایسه پورت ورودی

راه دیگری که برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی مقایسه پورت ورودی شارژر می باشد معمولا باید پورت ورودی کوتاه باشد،در شارژرهای تقلبی در اکثر مواقع پورت ورودی بلند تراز پورت ورودی شارژر اصلی می باشد.

8-مقایسه پایه های شارژر

 

مورد دیگرپایه های ورودی شارژر به پریز برق می باشد .اگر با دقت به پایه های شارژر اصلی نگاه کنید ،وآن را با  شارژرتقلبی مقایسه کنید خواهید دید که مواد پلاستیکی که دور پایه ها طراحی شده است بسیار کمتر از نمونه تقلبی می باشد.

9-بسته بندی

یکی دیگر از مواردی که به آن  باید اشاره کرد نوع بسته بندی می باشد.معمولا یک شارژر اصلی باید دارای بسته بندی مشخص شده باشد،به طوری که مشخصات شارژر بر روی آن قابل مشاهده باشد.

10-مشخصات درج شده بر روی کابل

معمولا اکثرکابل های شارژرهای اصلی دارای یک سرس اطلاعات درج شده بر رو ی خود می باشد که این نشانه ها باعث تمایز بین شارژر اصلی و تقلبی می شود پس بیاد داشته باشید که حتما به کابل شارژر دقت کنید.

UL11-علامت اختصاری ایمنی

طبیعتا هر قطعه یدکی،لوازم، و .......تحت عنوان یک سری استاندارد های خاص طراحی شده اند یکی از استانداردها علامت ایمنی می باشد که معمولا در شارژرها درج شده است پس حتما توجه داشته باشید که علامت ایمنی برروی شارژر درج شده باشد در غیراینصورت از خریداری کردن اینگونه شارژرها که بدون علامت ایمنی می باشند خودداری کنید.   

 

 

 

 

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

شرکت تیکوما فروشنده لوازم یدکی خودرو از جمله خودروی اچ سی کراس، لیفان و سراتو می باشد.

خودروی اچ سی کراس

خودروی اچ سی کراس یکی از خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چین است. این خودرو در ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ شده و وارد بازار می شود. تمامی قطعات یدکی که برای اچ سی کراس ساخته می شود، با توجه به جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. در سال های اخیر، خودروهای چینی از جمله اچ سی کراس با توجه به داشتن امکانات و آپشن های مختلفی که دارند و همچنین به خاطر مقرون به صرفه بودنشان، متقاضیان زیادی در بازار خودروی ایران دارند. خودروی اچ سی کراس به خاطر قیمت مناسبی که دارد تا حد زیادی مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته است. خودروی اچ سی کراس طراحی بسیار خوبی داشته و به خاطر بزرگ بودن پنجره ها و چراغ های کشیده ایی که دارد، ظاهر زیبایی دارد. این خودرو با توجه به پلاتفرم پژو 308 ساخته شده و موتور آن TUS است. در حقیقت می توان گفت خودروی اچ سی کراس مجهز به پیشسرانه TUS بوده و حجم این پیشسرانه 1.6 لیتر است. توان خروجی این خودرو 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه بوده و بیشترین گشتاور تولیدی آن در حدود 142 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه است.تمامی قدرت تولیدی به وسیله جعبه دنده اتومات به چرخ های جلوی خودرو وصل می شود. با جعبه دنده این خودرو می توان در سه حالت رانندگی کرد و این سه حالت عبارتند از اسپرت، برفی و حالت نگه دارنده دنده. گیربکس اچ سی کراس اتومات بوده و ساخت کمپانی AISIN می باشد. امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو بسیار زیاد است و در نتیجه این خودرو طرفداران زیادی در کشور ایران دارد. خودروی اچ سی کراس دارای تجهیزاتی از جمله سان روف، آینه های جانبی راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتومات، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی و 4 کیسه هوا می باشد. خودروی اچ سی کراس در دو مدل دستی و اتومات تولید می شود و مصرف بنزین این خودرو در مدل اتومات در حدود  7.04 لیتر و در نوع دستی 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. خودروی اچ سی کراس دارای کاپوت بزرگ و کشیده ایی بوده و به همین دلیل خودرو از سایز واقعی خود بزرگ تر نشان داده شود. نمای عقب این خود رو بسیار جذاب بوده و چراغ های کشیده ایی که در دو سمت خودرو وجود دارد، شیشه عقب خودرو را در برگرفته است. چراغ های ترمز این خودرو از نوع ال ای دی و هالوژنی بوده و قسمت ال ای دی چراغ ها به شیشه های عقب خودرو چسبیده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو در مدل اتومات آن 12.5 ثانیه و در مدل دستی 11 ثانیه می باشد.

در طراحی بدنه و کابین خودروی اچ سی کراس، تعداد زیادی فلاپ وجود دارد که بر روی گلگیرها و قسمت پایینی هر 4 در خودرو نصب شده است. این خودرو ارتفاع نسبتاً زیادی داشته و به همین دلیل کراس نامیده می شود. خودروی اچ سی کراس نوعی باربر فابریک داشته و این باربر موجب طراحی زیبای این خودرو شده است. سپر عقبی این خودرو بخشی نقره ایی رنگ دارد و چهره اسپرتی به بخش عقب این خودرو می دهد. ترمزهای این خودرو ABS بوده و به همین دلیل ایمنی زیادی دارد. این خودرو دارای 4 کیسه هوا است و این کیسه های هوا در برابر راننده، سرنشین جلو و همچنین بخش جانبی خودرو قرار گرفته اند. این خودرو با توجه به ارتفاع زیادی که دارد، به راحتی قابل کنترل است و در پیچ های تند و سراشیبی ها به آسانی کنترل می شود.

خرید چراغ جلو دانگ فنگ اچ سی کراس از تیکوما

لوازم یدکی اچ سی کراس

با توجه به این که خودروی اچ سی کراس در بین مردم طرفداران زیادی دارد ، لوازم یدکی این خود رو نیز به راحتی در کشور ایران پیدا می شود. در حقیقت می توان گفت فروشگاه تیکوما، ارائه دهنده انواع لوازم و قطعات یدکی خودروی اچ سی کراس است و کلیه لوازم یدکی این خود رو در فروشگاه تیکوما موجود است. تمامی لوازم یدکی اچ سی کراس مانند چراغ جلویی، چراغ عقب، پوسته سپر عقب و جلو، جلو پنجره ها و سایر لوازم یدکی دیگر در فروشگاه تیکوما موجود است و این فروشگاه به عنوان بهترین عرضه کننده لوازم یدکی اچ سی کراس و سایر خودروهای چینی شناخته شده است. شرکت تیکوما نماینده فروش قطعات یدکی h30 cross در تهران است.

لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات جانبی بدنه، جلوبندی و موتوری می شوند.  قطعات جلوبندی اچ سی کراس عبارتند از پلوس چپ و راست، طبق و بوش خودرو، دیسک چرخ جلو و کمک جلوی اچ سی کراس، جعبه فرمان، میل موج گیر، سگدست و قرقری فرمان. لوازم یدکی موتوری این خودرو نیز شامل قععاتی مانند واشر سر سیلندر، دیمان، تسمه دینام و تسمه تایم اچ سی کراس، سر سیلندر، کوئل، پمپ بنزین، وایر و شمع خودرو، فیلتر های روغن و هوای اچ سی کراس، دسته موتور، مخزن های شیشه شور و انبساط، میل لنگ و میل سوپاپ اچ سی کراس می شوند. قسمت بدنه خودروی اچ سی کراس نیز  قطعاتی مانند گلگیر جلو و عقب اچ سی کراس، سپر جلو و سپر عقب خودرو، درب ها و چراغ های خودرو اچ سی کراس، جلو پنجره اچ سی کراس و براکت سپر های خودرو، آیینه بغل ها و شلگیر عقب جلو اتومبیل و آیینه بغل خودرو هستند. برای آگاهی از قیمت چراغ خطر عقب اچ سی کراس با تیکوما تماس بگیرید.

توپی سر کمک اچ سی کراس، سینی فن، قالپاق رنگی از دیگر لوازم یدکی این خودرو محسوب می شوند. چراغ جلوی اچ سی کراس یکی از قعات مهم این خودرو بوده و جلوه خاصی به این خودرو بخشیده است. چراغ این خودرو در ابعاد و اشکال مختلفی از جمله مربعی، گرد، گنبدی و برآمده تولید می شود. 

What is SEO? (Site optimization)

SEO is derived from the term Search Engine Optimization, which has equivalent words such as SEO or search engine optimization, which all have the same meaning and can be defined as follows:

·         Search engine optimization (SEO) does not mean cheating or manipulating search engines with unethical methods. They are designed to help improve the visibility and relevance of websites in natural search results with the aim of achieving high rankings.

·         SEO can be considered as a set of methods for strategically changing websites. This process addresses the most important page related factors and increases its importance on the search results page.

·         SEO is not a simple process that is easy to implement because it requires a lot of knowledge, background science and patience. Search engines are unpredictable by constantly changing their ranking algorithms; Therefore, it is the duty of SEO engineers to keep their information in this field up to date.

Google's ranking algorithm has more than 200 criteria for ranking a site. Therefore, SEO engineers should consider the most important of these criteria for successful SEO implementation. FastSEO is a digital marketing company based in Muscat which provides SEO services too.

The first search engines were launched in the early 1990s; Some of the most popular were Infoseek, Alta Vista and Yahoo. At the time, people were looking at search engines as a list that, like the yellow page, was done in alphabetical order. There were pages like AAA at the top of this list.

With the continuous growth of the Internet, newer search engines appeared that used more sophisticated ranking algorithms. These algorithms used keyword density criteria (the number of times a keyword or phrase was used on a page divided by the total number of words on the page) and keyword-like tags to understand the content of websites. Following this growth, SEO started its activity to make the sites more visible. With the development of page rankings by search engines, SEO engineers sought to find ways to be effective in ranking these engines using both ethical and immoral methods.

What are the goals of SEO?

The goal of SEO is to help websites rank high in search results and increase the relevance between pages and keywords entered by users. Showing the most pages related to the entered search query has many benefits for both the user and the search engine in that the user gets the most relevant search results and the search engine becomes more reliable because its algorithm shows the most relevant pages.

After SEO started to improve the ranking of sites in natural search results, this process required knowledge and time to implement their methods. Time is the biggest initial investment to optimize a site or a page.

Depending on how competing keywords are used in the optimization, SEO can take weeks or months to get results. Although search engine optimization results may not be seen quickly, in the long run the benefits of SEO will increase site rankings and increase visitors. It is very important for websites to be on the first page of Google search results, especially among the top three results, which account for 58.4% of clicks.

In general, SEO goals can be summarized as follows:

·         It has a great effect on website visits.

·         Creates a brand.

·         It will increase site traffic.

·         The website ranks better on the search engine results page.

·         It will increase product sales.

·         It is the best tool for advertising.

 

What is On Page SEO?

On Page SEO is related to the direct control of the codes or contents of your website, including text, image, links, etc.; In general, everything you upload to your site is related to SEO On Page. This method is the basis of all optimization efforts because it is where you have the most control. Any changes you make to your site content will affect the search results, so it is very important that the On Page SEO method is done correctly before the Off Page SEO method.

 

What is Off page SEO?

Unlike the On Page SEO method, in which website development is done with high direct control, the off-page optimization method includes all the upgrades that are done outside of your website; This includes everything that can help you get a high ranking of your site. Off Page SEO focuses primarily on getting backlinks (links that point to your site from other sites) then optimizes search engine optimization using off-site methods.

SEO Off Page is an unlimited process run by SEO engineers to get links.

 

What is White Hat SEO?

In technical terms, white-hat SEO refers to a set of techniques, methods, and strategies that follow the rules and guidelines of search engines. This does not mean cheating or manipulating search engines or users in any way. This is also called ethical SEO because it either has a long-term implementation or uses the right guidelines and policies to get high rankings in search engine results.

 

 

 

What is Black Hat SEO?

In other words, the term black hat SEO refers to a set of commands used to deceive, play, and manipulate search engine algorithms in order to obtain high rankings. It is important to know that these methods are immoral and are not endorsed by any search engine, and using these methods carries the risk of being removed from the database list forever.

Doing black-hat SEO tactics may cause a sudden increase in search results, but can lead to fines or a complete removal from the search engine database.

 

Search engines have common goals with the SEO industry

Search engines are interested in helping you succeed. Even Google has a basic SEO guide for newcomers. They also support the efforts of the SEO community. Digital marketing conferences such as Unbounce, SearchLove and MozCon attract the attention of engineers and search engine representatives.

Google helps webmasters and SEO professionals through the Webmaster Central Help forum. Unfortunately, Bing Forum stopped its webmasters in 2014.

Although webmasters' guidelines on search engines are different, their basic rules are the same: Do not try to fool search engines. Instead, create a good user experience for your visitors. To achieve such a goal, use the instructions of search engines and respond appropriately to the needs of users.

 

Google Webmaster Guidelines

Basic rules:

·         Build web pages for users, not search engines.

·         Do not deceive your users.

·         Avoid doing unusual tricks to improve your site ranking. To identify such tricks, always ask yourself, "Does doing this help my users?" Or "Would I do that if there were no search engines?"

·         Always think about doing things that make your website more special, more valuable and more attractive.

What should we avoid?

·         Automatic and machine content production

·         Abnormal link building

·         Making pages without original content

·         Cloaking - Displays a different version of the page to search engines

·         Hide text and links

·         Doorway Pages - Pages that are created to rank and transfer users to another website

Webmaster Bing Instructions

Basic rules:

·         Publish comprehensive and engaging content on the website.

·         Write the title of the pages clearly and relevantly.

·         Links are considered a signal of popularity and Bing rewards websites with good and natural links.

·         Acting on social networks and sharing more website links in it will affect the ranking of your website in the long run.

What should we avoid?

·         Poor content, pages with a lot of ads or pages created solely for the purpose of transferring users to other sites.

·         Bad link building tactics that have been implemented with the sole purpose of increasing the number of links.

·         Clean, accurate URLs have better keywords. Variable parameters in the links cause the problem of duplicate content on the website.

·         Short, descriptive URLs with only alphabetic characters are always indicated.

 

شایعه یا واقعیت، باز هم شیائومی و این بار گوشی Mi 11 Pro

بر اساس شایعاتِ منتشر شده از شیائومی، گوشی Mi 11 Pro دارای دوربینی معادل 50 مگاپیکسل و صفحه‌نمایشی با وضوح QHD+ خواهد بود.

بنابر اخبار، امروز اطلاعاتِ بیشتری از گوشی Mi 11 Pro آشکار شد. گوشی‌های این خانواده پرچم‌داران جدید شرکتِ شیائومی خواهند بود که در ماه‌های آینده معرفی می‌شوند. اطلاعات جدید به این اشاره می‌کنند که این گوشی صفحه‌نمایش QHD+ با نرخ نوسازی صفحه‌ی 120 هرتزی خواهد داشت.

حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، شایعاتِ همیشگی پیرامون دوربین!
ناگفته نماند که اطلاعاتی از دوربینِ Mi 11 Pro را Digital Chat Station فاش کرده است. دوربین اصلی Mi 11 Pro حسگر 50 مگاپیکسلی دارد و درکنار آن از یک حسگر 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده می‌کند. این گوشی با رابطِ کاربری MIUI 12 معرفی می‌شود که از AI HDR پشتیبانی می‌کند.
واضح و آشکار است که شرکتِ شیائومی قصد دارد با مشخصاتِ گفته شده کیفیت عکس‌ها و ویدئوها را افزایش دهد. هوش مصنوعی آیتم‌هایی را شناسایی می‌کند که جلو دوربین قرار گرفته‌اند و اگر نیاز باشد، HDR به آن‌ها اضافه خواهد شد.

دوربین‌های دو گوشی Mi11 و Mi 11 Pro، متفاوت از هم!
Digital Chat Station هنوز هم درباره‌ی دوربین این گوشی اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده است. هنوز نمی‌دانیم حسگری که برای دوربین تله‌فوتوی این موبایل در نظر گرفته‌اند، به‌صورت نیتیو 12 مگاپیکسلی است یا 48 مگاپیکسلی Quad Bayer که می‌تواند عکس 12 مگاپیکسلی ثبت کند. با این نتایج، دوربین‌های دو گوشی با هم متفاوت خواهند بود.

شما درباره‌ی سری آینده گوشی‌های شیائومی چه فکر می‌کنید؟ نظراتِ خودتان را با دانوتک درباره‌ی این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: https://danotech.ir/rumor-reality-mi-11-pro/