دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی

حداکثر سگ (پاتون اووالت) فکر می کند که زندگی خانگی وی سرانجام مستقر و امن است. سپس صاحب او ازدواج می کند و یک نوزاد به دنیا می آورد. اکنون حداکثر چیز جدیدی برای وحشت وجود دارد: امنیت کودک. با یادگیری کنترل کمتر ، Snowball خرگوش (کوین هارت) در تلاش برای نجات یک ببر کودک مورد آزار و اذیت ، مشکلات زیادی را تجربه می کند.

اولین فیلم Secret Life… یک کمدی زیبا و به طرز زیبا طراحی شده در مورد حیوانات هنگام بیرون آمدن از صاحبان آنها چه می شود. این یک تنظیم خوب بود که برای بسیاری از وسایل نقلیه تصویری قوی استخراج شده بود ، اما این شوخی بود که حتی بیش از 90 دقیقه پتانسیل خود را گسترش داد. دنباله اجتناب ناپذیر - اولین ساخته شده توسط بیش از 875 میلیون دلار در سراسر جهان - کمی تلاشی می کند تا چیز جدیدی برای کشف پیدا کند.

آن را برای کمی از ساختار hotpotch انتخاب می کند ، چند داستان را جمع می کند که به صورت جداگانه سرگرم کننده هستند ، حتی اگر آنها کاملاً با هم گره نخورند ، با هم شوخی می کنند. مکس ، جک راسل بسیار سخت (که اکنون توسط پاتون اسوالالت به جای لوئیز C.K ابراز می شود) با ورود یک نوزاد انسانی به خانواده اش استرس دارد. تعطیلات در یک مزرعه باعث می شود که او به طور مداوم در مورد امنیت کودک وحشت کند ، اما به او درس می دهد که اجازه دهد با یک تپه قدیمی پیروز شود (هریسون فورد ، با شگفت آور اولین انیمیشن خود را). Gidget (جنی اسلیت) در خانه ، اسباب بازی مورد علاقه مکس را از دست داده است و باید به دلایل پیچیده ، یادگیری گذراندن آن را به عنوان یک گربه بگذارد. در یک نقشه کاملاً غیر از هیچ مکان اضافی ، اسنوبرد بیش از حد پرتحرک و برفی (کوین هارت) برای نجات یک توله ببر برفی به مأموریتی کشیده می شود.

این انیمیشن بار دیگر بسیار جذاب است - فازی و شاداب و بهاری به شکلی که مطابقت با سبک فیلم باشد. این پر از شخصیت های پر است - تیفانی هدیش به عنوان یک Shih Tzu بی باک اضافه شده است. موجودی کوچک و پرحرفه ای که قابل تحسین است - که همه بسیار گسترده هستند اما بسیار پرانرژی بازی می کنند. دقیقاً مانند فیلم اول ، چیزهای زیادی برای به یاد ماندنی و مشخص کردن آن در ژانر کمدی انیمیشن شلوغ نیست ، اما دوست داشتن بسیار ساده است. فینالی که سعی می کند فیلم را به یک فیلم اکشن تبدیل کند ، کاملاً مناسب آن نیست. این در بهترین حالت ممکن است وقتی شیرین و احمقانه باشد و فقط در مورد شایستگی ستایش باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.