خرید بک لینک از سایتهای قوی

چنانچه صاحب سایت هستید و قصد افزایش رتبه آن را در موتورهای جستجو و خصوصا گوگل دارید بدون شک با مفهوم “بک لینک” نیز آشنا هستید. بله بنظرم هردو رو حذف کنید. بنظر نمیاد که لینک های مفیدی باشند.
همچنین در این رپورتاژ خبری شما میتوانید تعدادی لینک بصورت فالو قرار دهید که دریافت لینک از خبرگزاری های معتبر باعث افزایش رتبه وبسایت و کلمات کلیدی مدنظر شما در گوگل خواهد شد. رپورتاژ آگهی یک مقاله ساده میباشد که در وبسایت ها و رسانه های پربازدید منتشر میشود که در این مقاله شما قادر خواهید بود کسب و کار خود را به کاربران آن وبسایت معرفی نمایید و باعث افزایش فروش وبسایت خود شوید.
دراین مقاله به شما میگوییم که آیا واقعا دریافت بک لینک (تبلیغات متنی) از سایت های مختلف تاثیر مثبتی بروی سئو سایت شما دارد یا نه ؛ می دانید که هر نوع لینک سازی به صورت دستی، چنانچه توسط گوگل قابل شناسایی باشد، منجر به ایجاد محدودیت و یا جریمه از سمت گوگل خواهد شد.
بسیاری از مدیران وبلاگ هرگز قالب وبلاگ خود را تغییر نمی دهند و بدین ترتیب بک لینک وب سایت شما نیز برای همیشه و دائمی در وبلاگ ها باقی خواهد ماند.
سالس بک لینکز متعهد می شود که رپورتاژ آگهی شما را برای همیشه در سایتی که سفارش دادید و دقیقا در آدرسی که فعال شده بود ، حفظ کند و بدین صورت شما حداکثر ده بک لینک دائمی بوسیله ی خرید رپورتاژ آگهی در وب سایتی که انتخاب کردید خواهید داشت.
درست است که خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید.
برای تحقیقات مکمل ایجاد کنید. از تحقیقات خود برای ایجاد مجموعه ای از پست های رپورتاژ در سایتها، پادکست ها، فیلم ها، آمارها و هر محتوایی که فکر میکنید استفاده کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.
یکی از مهمترین مشکلات خرید بک لینک همین هست. شما وابسته به اون سایت ها میشید و باید مدام لینک ها رو تمدید کنید.
این سایت با اعبار دامنه فعل حاضر ۹۵ و اعتبار صفحه ۴۷ است یکی از سایت های بسیار قوی می باشد.
تصویر بالا نمونه ای از دیاگرام عصاره لینک و تاثیر عوامل مختلف بر لینک سازی داخلی و خارجی سایت شماست. کلیه المان های موجود در این دیاگرام و روش های صحیح استفاده از هرکدام در این کارگاه بررسی و آموزش داده میشود.
بنرهای تبلیغاتی یک روش مرسوم برای تبلیغات است و موجب جریمه سایت شما نمیشود. تبلیغات متنی و خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما شود.
برای اینکار می توانید از ابزارهایی همچون moz.com و موارد مشابه استفاده نمایید و وضعیت کلی سایت خود را بررسی و تحلیل نمائید.

منابع:

خرید بک لینک و تاثیر آن بر افزایش رتبه سایت چیست؟

خرید بک لینک و رپورتاژ چه مزایایی دارد؟

خرید بک لینک قوی را از کدام سایت انجام دهیم؟

خرید بک لینک چیست؟

خرید بک لینک سایت چه تاثیری روی رتبه گرفتن سایت دارد؟

خرید بک لینک برای سایت خوب است یا بد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.