فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

شرکت تیکوما فروشنده لوازم یدکی خودرو از جمله خودروی اچ سی کراس، لیفان و سراتو می باشد.

خودروی اچ سی کراس

خودروی اچ سی کراس یکی از خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چین است. این خودرو در ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ شده و وارد بازار می شود. تمامی قطعات یدکی که برای اچ سی کراس ساخته می شود، با توجه به جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. در سال های اخیر، خودروهای چینی از جمله اچ سی کراس با توجه به داشتن امکانات و آپشن های مختلفی که دارند و همچنین به خاطر مقرون به صرفه بودنشان، متقاضیان زیادی در بازار خودروی ایران دارند. خودروی اچ سی کراس به خاطر قیمت مناسبی که دارد تا حد زیادی مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته است. خودروی اچ سی کراس طراحی بسیار خوبی داشته و به خاطر بزرگ بودن پنجره ها و چراغ های کشیده ایی که دارد، ظاهر زیبایی دارد. این خودرو با توجه به پلاتفرم پژو 308 ساخته شده و موتور آن TUS است. در حقیقت می توان گفت خودروی اچ سی کراس مجهز به پیشسرانه TUS بوده و حجم این پیشسرانه 1.6 لیتر است. توان خروجی این خودرو 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه بوده و بیشترین گشتاور تولیدی آن در حدود 142 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه است.تمامی قدرت تولیدی به وسیله جعبه دنده اتومات به چرخ های جلوی خودرو وصل می شود. با جعبه دنده این خودرو می توان در سه حالت رانندگی کرد و این سه حالت عبارتند از اسپرت، برفی و حالت نگه دارنده دنده. گیربکس اچ سی کراس اتومات بوده و ساخت کمپانی AISIN می باشد. امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو بسیار زیاد است و در نتیجه این خودرو طرفداران زیادی در کشور ایران دارد. خودروی اچ سی کراس دارای تجهیزاتی از جمله سان روف، آینه های جانبی راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتومات، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی و 4 کیسه هوا می باشد. خودروی اچ سی کراس در دو مدل دستی و اتومات تولید می شود و مصرف بنزین این خودرو در مدل اتومات در حدود  7.04 لیتر و در نوع دستی 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. خودروی اچ سی کراس دارای کاپوت بزرگ و کشیده ایی بوده و به همین دلیل خودرو از سایز واقعی خود بزرگ تر نشان داده شود. نمای عقب این خود رو بسیار جذاب بوده و چراغ های کشیده ایی که در دو سمت خودرو وجود دارد، شیشه عقب خودرو را در برگرفته است. چراغ های ترمز این خودرو از نوع ال ای دی و هالوژنی بوده و قسمت ال ای دی چراغ ها به شیشه های عقب خودرو چسبیده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو در مدل اتومات آن 12.5 ثانیه و در مدل دستی 11 ثانیه می باشد.

در طراحی بدنه و کابین خودروی اچ سی کراس، تعداد زیادی فلاپ وجود دارد که بر روی گلگیرها و قسمت پایینی هر 4 در خودرو نصب شده است. این خودرو ارتفاع نسبتاً زیادی داشته و به همین دلیل کراس نامیده می شود. خودروی اچ سی کراس نوعی باربر فابریک داشته و این باربر موجب طراحی زیبای این خودرو شده است. سپر عقبی این خودرو بخشی نقره ایی رنگ دارد و چهره اسپرتی به بخش عقب این خودرو می دهد. ترمزهای این خودرو ABS بوده و به همین دلیل ایمنی زیادی دارد. این خودرو دارای 4 کیسه هوا است و این کیسه های هوا در برابر راننده، سرنشین جلو و همچنین بخش جانبی خودرو قرار گرفته اند. این خودرو با توجه به ارتفاع زیادی که دارد، به راحتی قابل کنترل است و در پیچ های تند و سراشیبی ها به آسانی کنترل می شود.

خرید چراغ جلو دانگ فنگ اچ سی کراس از تیکوما

لوازم یدکی اچ سی کراس

با توجه به این که خودروی اچ سی کراس در بین مردم طرفداران زیادی دارد ، لوازم یدکی این خود رو نیز به راحتی در کشور ایران پیدا می شود. در حقیقت می توان گفت فروشگاه تیکوما، ارائه دهنده انواع لوازم و قطعات یدکی خودروی اچ سی کراس است و کلیه لوازم یدکی این خود رو در فروشگاه تیکوما موجود است. تمامی لوازم یدکی اچ سی کراس مانند چراغ جلویی، چراغ عقب، پوسته سپر عقب و جلو، جلو پنجره ها و سایر لوازم یدکی دیگر در فروشگاه تیکوما موجود است و این فروشگاه به عنوان بهترین عرضه کننده لوازم یدکی اچ سی کراس و سایر خودروهای چینی شناخته شده است. شرکت تیکوما نماینده فروش قطعات یدکی h30 cross در تهران است.

لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات جانبی بدنه، جلوبندی و موتوری می شوند.  قطعات جلوبندی اچ سی کراس عبارتند از پلوس چپ و راست، طبق و بوش خودرو، دیسک چرخ جلو و کمک جلوی اچ سی کراس، جعبه فرمان، میل موج گیر، سگدست و قرقری فرمان. لوازم یدکی موتوری این خودرو نیز شامل قععاتی مانند واشر سر سیلندر، دیمان، تسمه دینام و تسمه تایم اچ سی کراس، سر سیلندر، کوئل، پمپ بنزین، وایر و شمع خودرو، فیلتر های روغن و هوای اچ سی کراس، دسته موتور، مخزن های شیشه شور و انبساط، میل لنگ و میل سوپاپ اچ سی کراس می شوند. قسمت بدنه خودروی اچ سی کراس نیز  قطعاتی مانند گلگیر جلو و عقب اچ سی کراس، سپر جلو و سپر عقب خودرو، درب ها و چراغ های خودرو اچ سی کراس، جلو پنجره اچ سی کراس و براکت سپر های خودرو، آیینه بغل ها و شلگیر عقب جلو اتومبیل و آیینه بغل خودرو هستند. برای آگاهی از قیمت چراغ خطر عقب اچ سی کراس با تیکوما تماس بگیرید.

توپی سر کمک اچ سی کراس، سینی فن، قالپاق رنگی از دیگر لوازم یدکی این خودرو محسوب می شوند. چراغ جلوی اچ سی کراس یکی از قعات مهم این خودرو بوده و جلوه خاصی به این خودرو بخشیده است. چراغ این خودرو در ابعاد و اشکال مختلفی از جمله مربعی، گرد، گنبدی و برآمده تولید می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.